Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2011 16:31 - Как ще те зареже гаджето?
Автор: kompleksarka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8074 Коментари: 14 Гласове:
23

Последна промяна: 13.04.2011 16:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Кажи ми коя зодия е гаджето ти, за да ти кажа как ще те зареже...

 

Овен: Преди връзката може да те предупреди, че не си  пада по сериозните връзки. Затова преди да те напусна спокойно може да ти каже „Бях ти казал/а”. С представителите на тази зодия дори да искате не можете да се скарате. Толкова им е безразлично, че дори ти да получиш нервно разстройство, той ще каже „Аз съм си такъв/такава”.

Телец: В началото на връзката се прави, че обожава партньора си. Но чувствата му толкова бързо се променят, че след известен период може да се окаже твой враг. Родените под знака на тази зодия не знаят как да се разделят – ще вгорчи живота ти, за да го напуснеш ти.

Близнаци: Връзката с тази зодия е чудесна, но предпочита да си покаже и докаже обичта си чрез омразата. Мисли си, че си негова играчка и като му омръзнеш, може да те смени. Не иска да се раздели, но в същото време е отворен за нови връзки. Преди да те довърши той, трябва да избягаш от него, без да погледнеш назад.

Рак: Основният принцип на раците е „Проблемът не е в мен, а в теб”. Твърде нерешителни са и лесно не зарязват половинките си. Имат страх от самотата и докато не си намерят нов/а, не те оставят и ти съсипват нервите с ту - да, ту – не.

Лъв: Все искат невъзможното и не се захващат с лесно достъпното. На края на връзката се преструва, че ти е приятел, но целта му е да ти внуши чувство за вина – убеждава те, че цялата вина е твоя и ти си причината за раздялата.

Дева: При напускането си reset-ва брояча си. Не му пука за нищо и освен ако не е сам, не ти оставя отворена вратичка. Тази зодия не знае какво е стратегия, доскуча ли му, директно ти пожелава прав път. Не очаквай прощални думи от представителите й.

Везни: Каквато и да е причината, все ще намери начин да накара да те заболи.

Скорпион: Ако почне да се държи студено, внимание! Значи е дошъл денят на раздялата ви. Създава всички условия за настъпването ѝ и те напуска. Той оценява миналото и ти оставаш в паметта му с хубавите ви спомени.

Стрелец: Нормално е да се държи сякаш носи целия „товар” на връзката. При напускането е много сигурен в това, че все още го желаете и поради това не пропуска шанса да ви разстрои и обиди.

Козирог: Раздялата тежи на съвестта му, обвинява себе си. Но всъщност причината е това, че е разбрал, че не е влюбен в теб.

Водолей: Страхотен е начинът му на приключване на връзки. Казва ти, че ще те обича доживот, но трябва да си върви. Не пропускай шанса да видиш сълзите и съжалението му!

Риби: Всичко свършва така, както е започнало. Не знае защо иска раздяла, не обвинява нито теб, нито себе си. Даже не се обажда за финален разговор. Според него приключи ли веднъж, няма връщане назад.

Забележка: Много познавам, а? :PpP

image



Тагове:   хороскоп,   зодии,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - А твоята зодия коя е? :)
13.04.2011 16:49
А твоята зодия коя е? :)
цитирай
2. kompleksarka - А твоята зодия коя е? :) Малко ...
13.04.2011 16:51
hristo27 написа:
А твоята зодия коя е? :)


Малко или много - то си личи и в статията - козирог съм. :)
цитирай
3. mafani - За това няма да си хвана за гадже:
13.04.2011 16:53
Брат Пит, защото мразя да си въобразяват, че те са винаги страдащите /стрелец/
Бойко Борисов, Джони Деп /близнаци/, защото мразя да ме обичат, мразейки ме.
Искра Фидосова /лъв/, защото мразя да ме убеждават в неверни неща. :-))))
цитирай
4. hristo27 - А твоята зодия коя е? :) Малко ...
13.04.2011 16:55
kompleksarka написа:
hristo27 написа:
А твоята зодия коя е? :)


Малко или много - то си личи и в статията - козирог съм. :)



Яснооооо.
Преди моята си! :)))
цитирай
5. kompleksarka - Брат Пит, защото мразя да си въоб...
13.04.2011 16:55
mafani написа:
Брат Пит, защото мразя да си въобразяват, че те са винаги страдащите /стрелец/
Бойко Борисов, Джони Деп /близнаци/, защото мразя да ме обичат, мразейки ме.
Искра Фидосова /лъв/, защото мразя да ме убеждават в неверни неща. :-))))


Както е казал, забележи, Зигмунд Фройд, "По-добре сам, отколкото зле придружен". :D
цитирай
6. kompleksarka - А твоята зодия коя е? :) Малко ...
13.04.2011 16:57
hristo27 написа:
kompleksarka написа:
hristo27 написа:
А твоята зодия коя е? :)


Малко или много - то си личи и в статията - козирог съм. :)


Ама ти водолей ли си? Направо идва ми да те удуша или да те омъртвя с остър/режещ предмет! :))))


Яснооооо.
Преди моята си! :)))

цитирай
7. hristo27 - А твоята зодия коя е? :) Малко ...
13.04.2011 17:00
kompleksarka написа:
hristo27 написа:
kompleksarka написа:
hristo27 написа:
А твоята зодия коя е? :)


Малко или много - то си личи и в статията - козирог съм. :)


Ееееее, по кротко де.
Нямам лоши спомени от козирозите. :)))

Ама ти водолей ли си? Направо идва ми да те удуша или да те омъртвя с остър/режещ предмет! :))))


Яснооооо.
Преди моята си! :)))


цитирай
8. yotovava - Кво зарязване, егати!
13.04.2011 18:29
30 години заедно!!!!
:))))))))))))))))))))

Поздрав
Валя
цитирай
9. kompleksarka - 30 години заедно!!!! :))))))...
13.04.2011 19:08
yotovava написа:
30 години заедно!!!!
:))))))))))))))))))))

Поздрав
Валя


Късметлийка :)))

В днешно време не бива да имаш вяра на мъжете, че са опасни :)))
цитирай
10. zaralina - познаваш ;), така е!
14.04.2011 10:04
познаваш ;), така е!
цитирай
11. mafani - Компле, душко,
14.04.2011 10:45
ама ти това от опит ли го говориш?
Минала си сите 12 зодиЙ?
цитирай
12. razkazvachka - Хахаха! Даваш храна за дебати:
14.04.2011 10:52
мойто гадже Скорпионът не може да ме зареже, щото е и възпитан, пък аз съм Водолей. Няма такъв филм.
цитирай
13. melinik63 - . . . . . толкова е вярно, че просто не е ...
15.04.2011 07:47
.....толкова е вярно ,че просто не е истина ....можеш ли да познаеш ,коя зодия е героят на моя блог?!!!!!!!!!
цитирай
14. анонимен - Sorry, but I have to test my SMHv1
05.08.2011 17:59
OMG, it is still accepting donations! Fantastic example of a creative fundraising effort that raised $10,000 in 48 hours to build a classroom at the school in Tanzania.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kompleksarka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424570
Постинги: 28
Коментари: 272
Гласове: 1536
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930