Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2011 20:17 - Благодаря ти, скъпи, че ми го причини
Автор: kompleksarka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2027 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 11.01.2011 20:38


Решихме да се разделим. Той изрече най-клиширания израз от всички клишета „Така ще е по-добре и за двама ни, ти заслужаваш най-доброто”. Все си мислех, че пак ще се сдобрим, пак ще се върна при него и пак ще сме заедно, както се случваше преди. Но този път не стана така.

 

Отидохме на автогарата, той плачеше, аз също. Вече щях да се махна от София, заради когото бях там, и да се върна при родителите си. Автобусът дойде, качих се, макар че имаше 10-15 минути преди да потегли. Така плача аз, че сякаш са убили мой близък. Той също плаче. Всички пътници ни гледат, но на мен не ми пука. Все си мисля, че ще стане както в американските филми – в последния момент напук на всички негативизми момчето и момичета успяват да са заедно и щастливо живеят. Но не стана така, всичко било свършило.

 

Той бе най-голямата ми любов. Хора сме, всички сме имали такъв период от живота си, в който си мислим, че дори и Брад Пит да дойде няма да му обърнем внимание, защото до нас е човекът най-най. Правим всичко за него, обичаме го, прекаляваме с обичта си и това му идва в повече и хоп при друга отива. Този човек, който ти звъни през 5 минути, след време спира да се обажда, даже си сменя номера, без да ти казва. В този момент ние почваме „ама ти не беше такъв” и това почва още повече да го отдалечава от нас. И накрая резултатът е ясен. Излиза, че за всичко сме виновни ние, жените.

 image

P.S: Тъй като тук няма да спомена неговото име, помогнете ми да му измислим псевдоним за по-нататъшните публикации :)




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - не страдам от твоя болезнен есхибиционизъм
11.01.2011 20:54
май много ти се иска да пиша за теб но не си познал ще си останеш с пръст в ....
цитирай
2. анонимен - И печелившото име е...
18.01.2011 20:03
... Настрадин.
цитирай
3. kompleksarka - RE: анонимен
21.01.2011 22:37
анонимен написа:
... Настрадин.

А ти кой си, анонимен, Хитър Петър ли? хахаха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kompleksarka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424785
Постинги: 28
Коментари: 272
Гласове: 1536
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930