Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2011 15:01 - Жива съм, удар след удар в гърба
Автор: kompleksarka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12726 Коментари: 34 Гласове:
36

Последна промяна: 17.03.2011 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Миналия месец, докато си търсех обеците под масата, чух името му по телевизията. Името на този човек, за когото зарязах родния Пловдив и се местих в София.

 

Дори като се разделихме, първото нещо, което правех сутрин, бе да потърся името му в Google. Де да знам, можеше да е катастрофирал, гръмнала газовата бутилка у тях или пък нещо друго, но първият човек, посетил го в болницата, трябваше да бъда аз. Но това беше много по-лошо и от вест за смъртта му.

 

Оженил се. „Ожениха се”, каза водещата спокойно. Оженил се за репортерка от телевизията им и са направили репортаж. Вдигнах си главата и му видях лицето.

image

 

За последно бях го видяла преди година-две, като ми махаше на автогарата. Но усмивката му беше същата. Моите мечти с него бяха различни. Трябваше да се срещнем на булеварда някой ден и да разберем, че принадлежим един на друг.

 

Но вместо това, той сега ме гледаше от 52 инчовия ми телевизор, държейки ръката на жена си. Бях чула, че се е сгодил, даже си мислех, че са се оженили, но това много ми дойде. Сетих се за един стар български филм, в който момичето тайничко гледаше как мъжът на живота ѝ се жени за друга. Подобна история. Гледах ги. Те се забавляваха, смееха се. И то в заведението, където ние щяхме да организираме сватбата. Гледаше я, целуваше я, държеше я за ръката.. гледаше я в очите.. А аз плачех, той беше щастлив. Много щастлив.

 

Човекът, заради когото направих всичките тези глупости, който ми обещаваше, че никога няма да се разделим, че би умрял за мен, беше много щастлив с друга. Изобщо сещаше ли се за мен в този момент, мислеше ли си за мен, болеше ли го.. Ама беше щастлив. Очите му блестяха. Той бе същият. Само че с костюм и смешна вратовръзка. Аз например не бих носила такава, ако бях там, щеше да ми стане смешно и нямаше да мога да дам интервю. Но онази даваше. Все едно ме познаваше, искаше да ме заболи все повече и повече, твърдейки, че е щастлива и обичана..

 

Седнах на килима и почнах да плача. Докато ме заболят ребрата и вътрешните ми органи. После новините свършиха, започна сериалът, късната емисия, но аз си седях на пода.

 

През главата ми минаваха спомените ни, представях си, че е до мен.. а той в този момент беше при друга и щастлив. .

 

Всичко, което бях направила за него, беше напразно. За последно, на 11 май, когато празнувахме годишнина преди, ми беше пратил мейл. „Щастлива ли си сега, че стигнахме до тук” ми беше писал той. Ядосах се на себе си затова, че не му бях отговорила. И да го бях сторила, нещо щеше ли да се промени? Щяхме ли да се съберем?!

 

Мислех си, че ще остане в паметта с онзи миг, в който ме пращаше на автогарата. Ала видях как целува друга. И е щастлив.

 

Все едно съм изпила кислол и тризон, много ме заболя. Кадрите с целувките им не ми излизаха от главата.

 

  

Господи, защо не ме обичаш изобщо? Защо ми го причиняваш?  Защо трябваше да видя това? Аз какво ти направих?


Продължението - цък




Гласувай:
36



1. mafani - Скъпа, щом се е оженил за репортерка, значи Господ го е наказал!
12.03.2011 15:05
;-)
цитирай
2. kompleksarka - Скъпа, щом се е оженил за репорте...
12.03.2011 15:21
mafani написа:
Скъпа, щом се е оженил за репортерка, значи Господ го е наказал!
;-)

Не знам. Нека бъде шастлив. Пожелавам му го от сърце.
цитирай
3. komitata - две години?
12.03.2011 15:26
Две години СЛЕД като сте се разделили той се е оженил за друга и ти се чувстваш зле?!
цитирай
4. mafani - Ако беше истински щастлива, нямаше да се чувства зле
12.03.2011 15:33
Преди седмица ожених голямата си предсъпружеска любов.
И наистина се радвам за него от сърце, просто защото и аз съм безкрайно хепи и доволна от живота със съпруга ми.
Ако не бях, едва ли щях съм особено доволна от усмихната му мутра.
цитирай
5. анонимен - Я млъквай!
12.03.2011 15:51
Мъжете сапредимно боклуци, както и жените. Никой мъж не заслужава да скърбиш за него. Даже и аз.
Има и свястни мъже, плачът ти е смешен. Да го духа и това е!
цитирай
6. анонимен - NEDEI,TAKA MOMICHE.
12.03.2011 16:06
'Dokato rebrata me zaboliat'....,ama ti naistina li???NIKOI maj ne zaslujava tova.Ne si izpusnala mnogo.Ne te poznamam,no ot sarce ti kazvam-gore glavata,ima i drugi nesta zaradi koito da se usmihvash.
цитирай
7. анонимен - goodbye ,
12.03.2011 16:09
ма ти нали уж се сбогува, маааааа?! още кесиш тук и раздаваш акъли на килограм...
мъкааааа, мъка! :(((((
цитирай
8. anivals - Позната история, мила, но не се т...
12.03.2011 16:32
Позната история, мила, но не се тревожи - щом не е станало, значи теб някъде те чака някой, който наистина би дал живота си за теб, истинската ти сродна душа и на сватбата ти той със сигурност няма да носи смешна вратовръзка, понеже ти няма да му позволиш. Не се отчайвай и не съжалявай, затова което си направила за някой мъж-то е било част от пътя, който е трябвало да извървиш, за да израснеш и да разбереш от какъв мъж наистина имаш нужда. Успех и горе главата! :)
http://vbox7.com/play:fc1b1ea4
цитирай
9. анонимен - От анонимен 13 до goodbye
12.03.2011 17:46
Мацка,(ако си мацка), (или ако още си мацка),от такива коментари,като твоя, ми ставя ясно защо на гладкотопчестите фонтани пред НДК им викат "женски мозъция" :)))
цитирай
10. анонимен - Ееееееех. . . . . тъпо женско, тъп...
12.03.2011 18:33
Ееееееех.....тъпо женско ,тъпооооооо !!!!!
цитирай
11. landing - Оставиш ли ги да видят дупка в бро...
12.03.2011 19:57
Оставиш ли ги да видят дупка в бронята ти, ще се прицелят право в нея. Това по повод коментарите до тук. Сега- за теб. Болката ти прозираше още в предишните ти намахани постинги, аз съм специалистка по болка. За разлика от останалите, няма да те уверявам в идването на светлото бъдеще, напротив- ще те боли още дълго време. Така се случва, когато човекът си е струвал. Независимо от причините всичко си е струвало, и ти го знаеш. Сигурна съм, че отново би избрала да ти се случи този човек, въпреки всичко. Може би този житейски урок е бил за добро, а може би не- само времето ще покаже. Но ти се радвай, че си имала нещо стойностно, с човек който си е заслужавал понасянето на цялата болка сега. Дребните неща се случват на дребните хора, пожелавам ти да си висока, каквато си до сега. Пожелавам ти щастие и да намериш покой.
цитирай
12. анонимен - Аз пък съм склонна да си бъда само с ...
12.03.2011 20:25
Аз пък съм склонна да си бъда само с този ,на когото държа и когото обичам.С него си имаме прекрасни отношения и доверието ни е пълно.Освен това сме и страхотни като близост и чувства.Вярно че много плача, но то е защото го обичам и ми е тъжно без него или когато не може да сме заедно.Нищо друго не искам.Но...ако той прецени.Защото между нас той определя всичко.
цитирай
13. анонимен - приближавам пенсионна възраст
12.03.2011 20:27
goodbye написа:
анонимен написа:
Мацка,(ако си мацка), (или ако още си мацка),от такива коментари,като твоя, ми ставя ясно защо на гладкотопчестите фонтани пред НДК им викат "женски мозъция" :)))


не, не съм мацка. приближавам пенсионна възраст. по...галактическите стандарти.
Това обяснява всичко.Bye and End !

цитирай
14. анонимен - " и това ще мине" - надписа от вътрешната страна на пръстена на цар Соломон.
12.03.2011 21:44
Любовта е като шарката, хванала те е тази шарка по-късно.
Знам, че много боли, но ще мине.
Не се затваряй само. Допусни до себе си мъжете, които ще се появат в живота ти.
Иначе, повярвай ми, ще минеш по спиралата на ада.
Пожелавам ти късмет.
цитирай
15. анонимен - Това серия от "Листопад&q...
12.03.2011 21:54
Това серия от "Листопад" ли е?
цитирай
16. kompleksarka - Това серия от "Листопад&q...
12.03.2011 21:55
анонимен написа:
Това серия от "Листопад" ли е?


Да, от финалния епизод е. Всъщност другата е Ферхунде. хахаха
цитирай
17. despinida - Дано написаното, е само художествена измислица...
12.03.2011 21:59
ако , не е ... е много, много тъжно...
Не бих могла да дам рецепта, но пък, ти пращам една песен, която е ужасно истинска...дано те стопли...
http://www.youtube.com/watch?v=cATkajwEtUA
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Това е животът мила, непрекъснати ...
12.03.2011 23:09
Това е животът мила, непрекъснати срещи и раздели с хора, които обичаме, това е пътят. Когато ти се затваря една врата ти се отваря друга, това е написано по книжките, но е истина, защото съм го преживяла. Поплачи си, премисли си разни неща, сигурно ще ти помогне, после махни с ръка и тръгни напред. Не е важно колко пъти падаш около леглото или някъде другаде, важното е да можеш да се изправиш и да тръгнеш отново.
цитирай
19. анонимен - ....Елица
12.03.2011 23:21
"Господ ти затваря врата днес,за да ти отвори порти утре."
цитирай
20. анонимен - Ясновидец:
12.03.2011 23:26
Момиче не се отчайвай. Той пак ще е твой. Ще имаш и други спомени с него. Бъдеще с него. Брака му не ще трае дълго. Съдбата е с вас.
цитирай
21. kompleksarka - Момиче не се отчайвай. Той пак ще е ...
12.03.2011 23:29
анонимен написа:
Момиче не се отчайвай. Той пак ще е твой. Ще имаш и други спомени с него. Бъдеще с него. Брака му не ще трае дълго. Съдбата е с вас.


А колко деца ще имаме? Ще успея ли да се отърва от майка му? :D

http://kompleksarka.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/03/10/golem-kysmet-te-chaka-momiche.703446
цитирай
22. karaiany - Hubavo razkazva6, mnogo hubavo ...
13.03.2011 04:14
Hubavo razkazva6 , mnogo hubavo dori ! Haresah ! :)))
цитирай
23. анонимен - Той те е имал само за "бройка"
13.03.2011 04:52
Изебал те е и те е зарязал. Много, много банална история! Защо ли ни занимаваш с нея?
цитирай
24. tit - Ти си блянът на всеки мъж!:)
13.03.2011 05:08
анонимен написа:
Аз пък съм склонна да си бъда само с този ,на когото държа и когото обичам.С него си имаме прекрасни отношения и доверието ни е пълно.Освен това сме и страхотни като близост и чувства.Вярно че много плача, но то е защото го обичам и ми е тъжно без него или когато не може да сме заедно.Нищо друго не искам.Но...ако той прецени.Защото между нас той определя всичко.

цитирай
25. tit - Прекрачи счупеното!
13.03.2011 05:12
Переспективата цял живот да обикаляш покрай разбити мечти за бъдеще не е никакво бъдеще!
А животът предлага какво ли не...
цитирай
26. анонимен - Листопад:
13.03.2011 06:43
Наеба ме и ме захвърли! Мръсник!
цитирай
27. lubara - Поздрави, kompleksarka!
13.03.2011 09:19
Кой е тоя, да му свия сърмите?!
цитирай
28. анонимен - preglatni razdjalata i gledai napred!
13.03.2011 10:24
nogo e wazmogno magat da e nameril po-ka4etwena gena, s kojato da e statstliw.., bil e izwestno wreme s tebe, razbral e kolko "pari" sruwa6, i e nameril po--podxodjasta gena!Ne badi Ganka, a raboti warxu sebe si, za da bade6 stastliwa sledwastijat pat..w toz ili drug giwot:)
цитирай
29. анонимен - сега ако кажеш, че говориш за Антоан ...
13.03.2011 10:47
сега ако кажеш, че говориш за Антоан Николов ще падна от клона, хехе
цитирай
30. анонимен - Още ли виси това на първа?
13.03.2011 12:32
Момиче, смешна си. Сега ще ти обясня защо.
Когато един мъж, или жена, постъпи подло, както е в случая с теб, той заслужава презрение. Той е негодник. и трябва незабавно да го изхвърлиш от мислите си. Защото да страдаш по негодник е не просто глупаво. То е предателство към себе си - ти в случая се принизяваш до него, ставаш като него.
Изхвърли го от мозъка си и си изтрий поста.
цитирай
31. анонимен - Здравей :))))
13.03.2011 12:59
Някак ми допадна ти и се връщам да ти напиша..., че малко се притесних за теб...
Всяко нещо идва навреме и всяко нещо си отива навреме. Аако се опитваш да повикаш това, което още не е за теб, или да задържиш онова, което вече си е тръгнало, няма да забележиш нещата, които за малко кратко, тук и сега, са твоите и ще отклониш другите неща, които за много кратко, тук и сега, са за тях. Лек ден.
цитирай
32. анонимен - Когато един мъж, или жена, постъпи ...
13.03.2011 13:08
poligor написа:
Когато един мъж, или жена, постъпи подло, както е в случая с теб, той заслужава презрение.


Опааа, чакай малко уе! Ами, че тя може да е постъпила подло, откъде знаеш? Да не би да си прочел някъде неговата гледна точка? Ако я видиш свиркай.
цитирай
33. анонимен - сценариска неоткрита! Не че си измисляш! Просто си реална
13.03.2011 13:08
секса и градът

Реална като усещане.. Много земна и истинска
цитирай
34. анонимен - Това е вярно,
13.03.2011 13:42
goodbye написа:
poligor написа:
Когато един мъж, или жена, постъпи подло, както е в случая с теб, той заслужава презрение.


Опааа, чакай малко уе! Ами, че тя може да е постъпила подло, откъде знаеш? Да не би да си прочел някъде неговата гледна точка? Ако я видиш свиркай.


по принцип пиша, с презумпцията, че тя е добрата, но е голяма смехория да хленчиш за някакъв си мухльо. Ако пък и тя е типичната жена-страхливка, която се плаши от промяната, която не прави нищо, за да е щастлива, а само търси вината в другите, е още по-недопустимо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kompleksarka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424792
Постинги: 28
Коментари: 272
Гласове: 1536
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930