Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2011 09:46 - Експанзия
Автор: kompleksarka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2157 Коментари: 5 Гласове:
20

Последна промяна: 18.05.2011 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Доверието при една връзка е като клетъчното ядро – то е основното, без него не може. Но все пак говорим за мъже, не бива да им имаме много-много доверие…   Първия си урок на тема „Не се доверявай на никого” го получих още като дете. Когато се опитвах да науча да карам колело, баща ми ми беше казал „зад теб съм, дъще, държа те” и като ме пусна, залепих се за асфалта. И при това „залепване” бях жестоко се наранила. Повече не се качих на колело. От тогава насам не вярвам в ничии думи „зад теб съм”, защото отпусна ли се с мисълта, че някой ме подкрепя, в този момент те си отдръпват ръцете и аз падам. А на мен ми остава да си „ближа раните”…   И затова не бива да се доверяваме на никого, особено на мъжете. Обърнеш ли се за миг, веднага почват да въртят нещо зад гърба ти.
Ако имаш гадже, с когото все още не живеете заедно, трябва у тях да оставиш някои твои лични вещи цел да не се притесняваш: ако води други жени освен теб, те ще ги видят и ще разберат, че има друга или пък ако се разделите след време, ще отидеш у тях и ще го вбесиш с „Би ли ми донесъл нещата?”. Следват нещата, които задължително трябва да ги оставиш в жилището му…   Фибички: Една в чекмеджето в спалнята, една в шкафчето в банята и една точно до DVD-то. Няма да му направят впечатление, защото са малки и черни. Но ако води някоя, те веднага ще им направят впечатление, защото жените сме хитри и такива дреболии ни правят впечатление. Като си пуснем радарите на очите, не пропускаме нищо. Очите на Терминатор нищо не са в сравнение с нашите.

Цялата статия: http://kompleksarka.blogspot.com/2011/05/blog-post.html


image  



Гласувай:
20



1. sunn - И въпреки това - ВЯРВАЙ МУ(в себе си) :))
18.05.2011 10:23
... Дъщеря ми се научи да кара колело по-бързо от колкото можех да искам и да повярвам! Още преди да й мана помощните колела тя вярваше и викаше - аз карам колело без помощни колела(възторжено, а аз се усмихвах... :) )
После (без помощните...) постоянно ми се сърдеше ако я държах ... след 2 дена с по 2ч. тя вече караше наистина колелото си! Аз тичах на метри зад нея, а тя хвърчеше ... дори и когато научи и последният си урок - падането - въобще и не й мина през ума, че е било защото не съм я държал, но и до ден днешен ми вярва и ме обича! ;) А аз не преставам да внимавам и да тичам зад нея(сега се учи на ролери ) и пак ме бие през ръцете когато я държа, ;)) ... но аз съм там, зад нея , тя знае, но без да й преча да се учи(да живее) ;)) ...
... А за вярата между мъжът и жената - ,, то е основното, без него не може.'' :))
Хубав и усмихнат ден от мен! :))
цитирай
2. hristo27 - :))))
18.05.2011 13:06
А на жените вярваш ли 100 % ???
цитирай
3. monaliza121 - Всички тези трикове не вършат ра...
18.05.2011 21:10
Всички тези трикове не вършат работа. Доверие му е майката, без него и целият ти багаж да е там, няма да го видят.:))))))))))
Поздрав!
цитирай
4. gwendoline - Без доверие нищо не става, доказано е.
19.05.2011 12:35
Колкото повече дебнем, толкова по-зле става. Ако не можеш да дадеш доверие, щастието вечно ще бяга пред теб.
цитирай
5. phoenix2000 - Мултивалентности
02.09.2011 13:37
Мъжете са мултивалентни атоми. Ядрото е едно, но валентностите са много:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kompleksarka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424789
Постинги: 28
Коментари: 272
Гласове: 1536
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930