Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 11:09 - Celebrity Комплексарка
Автор: kompleksarka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3655 Коментари: 8 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Celebrity moment от Twitter ми напомни за една моя неосъществена детска мечта. Исках да стана много популярна актриса и може би в момента всичко щеше да е много по-различно. Знам ли, щях да участвам в сериали, филми или пък щях да съм сценарист. Главни роли, медии, слава.. Аз отново почнах да си мечтая.

Събуждам се и до мен спи Бен Афлек. Без да го събудя, вдигам юргана за да му видя пениса. (Ами какво да направя, сигурна съм, че ако се събуди преди мен, ще ми зяпа гърдите :P). Излизам от спалнята, къщата е много голяма. Големи прозорци, пропускащи цялата слънчева светлина и позитивизъм(?). При мен идва една жена, мениджърът ми:

-          Госпожо Комплексарка, Брад се обади, Обама Ви чака в 5, Бойко Борисов щял да идва за пресконференцията. Не забравяйте, че в 2 трябва да сте на снимачната площадка.

-          Брад? Кой Брад? Брад Пит ли?

-          Казахте ми да не Ви занимавам повече, но много настоя да ви предам: „Кажи на моята Комплексарка, че се разведох с онази Анджелина. Лудо влюбен съм в Комплексарка.

-          Брад Пит умира за мен, а аз спя с Бен Афлек.

-          Бойко ще Ви чака за пресконференцията. Не си ли спомняте, на церемонията за Оскар награди като получихте наградата за най-добра актриса, не казахте нищо на български, медиите Ви оплюха. Затова днес в присъствието на Боко ще можете да кажете, че може да спите с всички, но ще се омъжите за българин.

-          Ти си виновна, Каролин. Можеше да ме предупредиш. Ако още веднъж се повтори, май ще се разделим с теб. Имай го предвид. Сега иди събуди Бен и го разкарай. И без това се носят слухове, че е бисексуален.

---

Обикалям цялата къща, много е голяма. Има една стая, която съм превърнала в истинско кино. Една стая, пълна с дрехи, друга – с обувки. Обличам ги само веднъж и после забравям за тях. Толкова са много. През прозореца виждам небостъргачите на Ню Йорк. На улицата – негри. Забелязвам, че минават Робин и Тед. „Хелоуу, Робин, хелоуу” им махам аз. Изведнъж виждам flash-ове от насрещния небостъргач – папараци, въоръжени с фотоапарати и камери, ме дебнат, а аз съм по пижама и тичам към хола. Слизам на първия етаж и виждам басейн. При това с олимпийски размер.

-          Защо си построих басейн, веднага го изпразнете! Ако дойда тук нощем и падна, какво ще стане? Момиче, ще те уволня. Ще се върнеш обратно в покрайнините на NY.

-          Госпожо Комплекарка, намислихте го за да видите гостите си по слип. Това е единствената Ви възможност. Използвате го по време на големите домашни купони..

-          Така ли е било.. (все още съм същата, значи. Не съм се променила). Изпразнете го. Тук ще слагате моите скъпоценни вещи. А колиетата ще са там (показвам).

-          А какво стана със soundtracka-а на следващия Ви филм. Най-накрая решихте ли кой да изпълни песента „Babe, without you I’m nothing”? Лейди ГаГа или Риана?

-          Не съм решила все още. Може да включа и Мария Илиева, за да покажа, че съм патриот. Графа също не е зле, но е женен, поради това губи
шанса си..


image




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. angelabove - Сладурана!
23.03.2011 11:44
Напомняш ми някого! Развесели ме от сърце. Благодаря!
цитирай
2. makont - Хубава мечта,
23.03.2011 11:48
и аз се усмихнах! Всички искат да са принцеси, известни актриси. Никой не иска да е обикновено момиче, а всъщност е много хубаво, обикновено, но свободно, пълно с импулс и оригиналност. Усмивки от мен и дано сбъднеш мечтата си, ако ли не, сънувай, важното е да си щастлива!
цитирай
3. gita969 - Казват,че колкото са големи мечтите на човек
23.03.2011 15:09
толкова голям е и той.Щом ги публикуваш такива имаш фантазия поне сценарии да напишеш. Това си е крачка към сцената. Аз мечтаех да стана лекарка, а съм икономист.И знаеш ли, такива актьори има в практиката ми, че ще ти ги изпратя на прослушване. Току виж сте направили хит. :))))))
цитирай
4. narayana777 - XXL
23.03.2011 17:19
i kvo ne sa ti napravili bisexualnite,4e gi mrazi6?
цитирай
5. phoenix2000 - Главната роля
24.03.2011 11:37
Всеки играе главната роля във своя собствен филм, а останалите са част от пейзажа :)
цитирай
6. stoineff - Комплексирах
26.03.2011 22:28
се и аз... чак, че и аз като Графа нямам шанс..
цитирай
7. kompleksarka - Коя зодия си? Козирог.
27.03.2011 15:45
анонимен написа:
Коя зодия си?


Козирог.
цитирай
8. monaliza121 - Хаха, сънищата са чудесни поняк...
28.03.2011 07:09
Хаха, сънищата са чудесни понякога.:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kompleksarka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424790
Постинги: 28
Коментари: 272
Гласове: 1536
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930